Als u niet tevreden bent over de manier waarop er op uw mondelinge klacht wordt gereageerd, kunt u het beste ook schriftelijk klagen. Vraag daarbij om een schriftelijke bevestiging dat uw klacht ook is ontvangen.
Als u niet tevreden bent over de manier waarop er op uw mondelinge klacht wordt gereageerd, kunt u het beste ook schriftelijk klagen. Vraag daarbij om een schriftelijke bevestiging dat uw klacht ook is ontvangen.
Wegens besmettelijke ziekte mag kind niet naar de opvang, moet de ouder dan toch betalen?
Hoe kan ik eerdere uitspraken over de meldcode bekijken?
Hoe gaat Klachtenloket Kinderopvang om met mijn privacy?
Mag mijn kind met diabetes naar de reguliere kinderopvang?
Mag een opvang een contract weigeren/opzeggen wanneer mijn kind diabetes blijkt te hebben?
Wat kan ik doen als ik er met de opvang niet uit kom?
Is een kinderopvang verplicht een jaaropgave te verstrekken?
De kassiersfunctie van het gastouderbureau, wat houdt dat in?