Downloads

Downloads

Folder

Met deze folder kunt u ouders wijzen op het bestaan van het Klachtenloket Kinderopvang.

Poster

Deze poster kunt u ophangen op uw locatie om ouders te attenderen op het Klachtenloket Kinderopvang.

Download de poster (A3)

U kunt ook posters of flyers bij ons bestellen om te verspreiden in een map voor ouders of via uw locatie. 
Stuur daarvoor een mail naar info@klachtenloket-kinderopvang.nl met daarin de naam en het adres van de kinderopvangorganisatie en het aantal posters en/of flyers dat u wilt ontvangen.

Klachtenreglement

Model intern klachtreglement voor kinderdagverblijf, peuterspeelzaal en BSO

Model intern klachtreglement voor gastouderbureau

 

Klacht melden bij de kinderopvangorganisatie (interne klacht)

Voorbeeldformulier Klacht indienen

Dit is een voorbeeldformulier dat Kinderopvanghouders aan ouders kunnen geven, bedoeld voor interne klachten.

Tekst over de Externe klachtenregeling voor op de website

Hier kunt u een voorbeeldtekst over de externe klachtenregeling zien die u kunt overnemen op de website van uw kinderopvangorganisatie.

Of kijk naar dit voorbeeld van een Klachtenfolder van een willekeurige kinderopvangorganisatie.


Banners

U kunt onderstaande banners gebruiken op uw website, zodat zichtbaar is dat u bent aangesloten bij De Geschillencommissie Kinderopvang.

Klachtenloket Kinderopvang
Klachtenloket Kinderopvang
Klachtenloket Kinderopvang

U kunt de plaatjes aanklikken met de rechter muis en dan lokaal op uw eigen computer opslaan. Vervolgens kunt u het plaatje dan weer in uw CMS uploaden en op de juiste pagina zetten. Bij voorkeur met een link naar onze site.

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105310 (maandag t/m vrijdag van 09.00-17.00 uur)

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105310 (maandag t/m vrijdag van 09.00-17.00 uur)

"Dank voor de uitgebreide mail met een duidelijke antwoord op mijn vraag. Met deze informatie weten wij dat wij het goede doen met het informeren van ouders en medewerkers dat er geen klachten zijn geweest."

"Dank voor de uitgebreide mail met een duidelijke antwoord op mijn vraag. Met deze informatie weten wij dat wij het goede doen met het informeren van ouders en medewerkers dat er geen klachten zijn geweest. "