Landelijk klachtenloket voor Kinderopvang​

Informatie, advies en bemiddeling voor ouders en organisaties

U kunt contact opnemen met De Geschillencommissie via het contactformulier of telefonisch op werkdagen. Wij helpen u graag verder.

Onze contactgegevens zijn:

Postadres
Postbus 96802
2509 LP Den Haag

Bezoekadres
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag

Telefoonnummer: 0900 – 1877. We zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Meldpunt Kwaliteit
Via het Meldpunt kwaliteit kunt u uw klacht, aanbeveling of het compliment invullen en aan De Geschillencommissie aanreiken.

Volg ons opTwitter of LinkedIn

Vragen en contact

Kijk eerst bij de Veelgestelde Vragen of uw vraag al eerder is gesteld. Of vul het contactformulier in.

In onze privacyverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel.

  • Vul onderstaande velden in en druk vervolgens op verzenden. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
  • Velden met een * zijn verplicht.


Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 0900-1877 (gratis, maandag t/m vrijdag van 09.00-17.00 uur)
Of stuur ons een BERICHT (24/7)

Vragen?!   

Bel ons gratis : 0900-1877
(ma-vrij van 09.00-17.00 uur)
Of stuur een BERICHT (24/7)

"Dank je wel voor je luisterende oor en de ondernomen actie van vandaag. Wij hebben nog niet eerder gebruik hoeven te maken van het klachtenloket maar wij zijn blij dat er een organisatie zoals die van jullie bestaat."

"Dank je wel voor je luisterende oor en de ondernomen actie van vandaag. Wij hebben nog niet eerder gebruik hoeven te maken van het klachtenloket maar wij zijn blij dat er een organisatie zoals die van jullie bestaat."