Landelijk klachtenloket voor Kinderopvang

Informatie, advies en bemiddeling voor ouders en organisaties

U kunt contact opnemen met De Geschillencommissie via het contactformulier of telefonisch op werkdagen. Wij helpen u graag verder.

Onze contactgegevens zijn:

Postadres
Postbus 96802
2509 JE Den Haag

Bezoekadres
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag

Telefoonnummer: 0900 – 1877
Maandag t/m vrijdag 09:00 tot 16:00 uur
Feestdagen uitgezonderd (deze link verwijst u de data van feestdagen en andere bijzondere data)

Gegevens Handelsregister van de Kamer van Koophandel
De Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken staat ingeschreven in het Handelsregister onder nummer: 41150649.

Meldpunt Kwaliteit
Via het Meldpunt kwaliteit (deze link verwijst u naar ons meldpunt kwaliteit) kunt u uw klacht, aanbeveling of het compliment invullen en aan De Geschillencommissie aanreiken.

Volg ons opTwitter (deze link verwijst u naar onze Twitter pagina) of LinkedIn (deze link verwijst u naar onze LinkedIn pagina)

Vragen en contact

Kijk eerst bij de Veelgestelde Vragen (deze link verwijst u naar onze veelgestelde vragen) of uw vraag al eerder is gesteld. Of vul het contactformulier in.

In onze privacyverklaring (deze link verwijst u naar onze privacyverklaring) leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel.

  • Vul onderstaande velden in en druk vervolgens op verzenden. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
  • Velden met een * zijn verplicht.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 0900-1877
(gratis, maandag t/m vrijdag van 09:00-16:00 uur)
Of stuur ons een BERICHT (24/7)

Vragen?!   

Bel ons gratis : 0900-1877
(ma-vrij van 10:00-13:30 uur)
Of stuur een BERICHT (24/7)

"Dank je wel voor je luisterende oor en de ondernomen actie van vandaag. Wij hebben nog niet eerder gebruik hoeven te maken van het klachtenloket maar wij zijn blij dat er een organisatie zoals die van jullie bestaat."

"Dank je wel voor je luisterende oor en de ondernomen actie van vandaag. Wij hebben nog niet eerder gebruik hoeven te maken van het klachtenloket maar wij zijn blij dat er een organisatie zoals die van jullie bestaat."