​Indienen Klacht

Komt u niet tot een oplossing?

Dien uw klacht in

Insert Content Template or Symbol

Een klacht indienen

Komt u er niet uit met de kinderopvangorganisatie zelf, dan kunt u uw klacht of verschil van inzicht bij het Klachtenloket Kinderopvang melden.
Het Klachtenloket is een onafhankelijke organisatie, die klachten aanhoort, vragen beantwoordt, informatie en advies geeft en duidelijk maakt welke stappen mogelijk zijn. Advies vragen of een klacht melden bij het Klachtenloket is gratis.

Zodra uw klacht is ontvangen, bekijkt een medewerker van het Klachtenloket of er bemiddeling mogelijk is tussen u en de kinderopvangorganisatie. Als wij meer informatie van u nodig hebben, zullen wij u het contact met u opnemen. Het streven is om de klacht zo goed mogelijk en snel op te lossen.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Komt u er met de kinderopvangorganisatie niet uit, dan kunt u uw klacht aan het Klachtenloket voorleggen. Het indienen van een klacht bij het Klachtenloket start met het invullen van een kort vragenformulier. U vult hierbij uw naam en adresgegevens en de naam van de kinderopvangorganisatie in. Als laatste vragen wij u de klacht kort te omschrijven.

Nadat wij het formulier hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen voor aanvullende informatie.

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 0900-1877 (gratis, maandag t/m vrijdag van 09.00-17.00 uur)
Of stuur ons een BERICHT (24/7)

Vragen?!   

Bel ons gratis : 0900-1877
(ma-vrij van 09.00-17.00 uur)
Of stuur een BERICHT (24/7)

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105310 (maandag t/m vrijdag van 09.00-17.00 uur)

“Ik vond het een heel fijn initiatief en vond het erg fijn dat ik snel te woord werd gestaan en geholpen werd. Dat is wel eens anders bij andere bedrijven, dank u voor de snelle en prettige hulp!”

“Ik vond het een heel fijn initiatief en vond het erg fijn dat ik snel te woord werd gestaan en geholpen werd. Dat is wel eens anders bij andere bedrijven, dank u voor de snelle en prettige hulp!”