Meldpunt Kwaliteit

Informatie, advies en bemiddeling voor ouders en organisaties

Meldpunt Kwaliteit

Het Klachtenloket Kinderopvang hecht belang aan de kwaliteit van haar dienstverlening. Met het formulier kunt u uw klacht, aanbeveling of compliment aan ons doorgeven.

Wilt u dat De Geschillencommissie, naar aanleiding van uw melding, contact met u opneemt? Vul dan alle velden in.
U kunt ook anoniem reageren, vul dan bij e-mailadres in: anoniem@degeschillencommissie.nl

In onze privacyverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel.

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105310 (maandag t/m vrijdag van 10.00-16.00 uur)

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105310 (maandag t/m vrijdag van 10.00-16.00 uur)

"Ik vond het een heel fijn initiatief en vond het erg fijn dat ik snel te woord werd gestaan en geholpen werd. Bedankt voor de snelle en prettige hulp!"

"Ik vond het een heel fijn initiatief en vond het erg fijn dat ik snel te woord werd gestaan en geholpen werd. Bedankt voor de snelle en prettige hulp!"