Hulp bij Klagen

Informatie, advies en bemiddeling voor ouders en organisaties

Stapsgewijs werken we samen aan dé oplossing van uw klacht:

De eerste stap om een klacht op te lossen, is de klacht bij de kinderopvangorganisatie zorgvuldig te melden. Vaak is onduidelijk hoe u dit het beste kunt doen.

Om u daarbij te helpen hebben wij een informatiepakket samengesteld met daarin:

  • Uitleg over het indienen van een klacht
  • Voorbeeldbrieven/e-mails

De informatie is gratis verkrijgbaar. Vul het formulier aan de rechterkant in en wij sturen deze zo snel mogelijk aan u op.

  • Vul het onderstaande formulier in. U ontvangt uw informatiepakket automatisch in uw mailbox.


Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 0900-1877 (gratis, maandag t/m vrijdag van 10:00-14:00 uur)
Of stuur ons een BERICHT (24/7)

Vragen?!   

Bel ons gratis : 0900-1877
(ma-vrij van 10:00-13:30 uur)
Of stuur een BERICHT (24/7)

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105310 (maandag t/m vrijdag van 09.00-17.00 uur)

“Dank je wel voor je luisterende oor en de ondernomen actie van vandaag. Wij hebben nog niet eerder gebruik hoeven te maken van het klachtenloket maar wij zijn blij dat er een organisatie zoals die van jullie bestaat.”

“Dank je wel voor je luisterende oor en de ondernomen actie van vandaag. Wij hebben nog niet eerder gebruik hoeven te maken van het klachtenloket maar wij zijn blij dat er een organisatie zoals die van jullie bestaat.”

Ster

Dinsdag 2 maart telefonisch niet bereikbaar

Vanwege onderhoud en training zijn wij op dinsdag 2 maart 2021 telefonisch niet bereikbaar. Op woensdag openen onze telefoonlijnen weer om 10:00.
Uiteraard kunt u altijd gebruik maken van het
contactformulier. Zo kunnen we al uw vragen toch beantwoorden.