Een onopgeloste klacht is een geschil. De klachtenprocedure bij het Klachtenloket Kinderopvang is een informele procedure en gericht op het bemiddelen/ informatie verschaffen om de klacht samen op te lossen.
Een onopgeloste klacht is een geschil. De klachtenprocedure bij het Klachtenloket Kinderopvang is een informele procedure en gericht op het bemiddelen/ informatie verschaffen om de klacht samen op te lossen.
Welke EHBO-certificaten zijn erkend voor de kinderopvang?
Wat kan ik op de website zetten over de externe klachtenregeling?
Ik ben een ondernemer, hoe gaat het Klachtenloket Kinderopvang om met mijn privacy?
Ik wil mij aansluiten bij De Geschillencommissie, hoe gaat uw organisatie om met mijn gegevens?
Wat kan een pedagogisch medewerker doen bij een vermoeden van kindermishandeling?
Welke regels gelden er omtrent het vaccineren van kinderen?
Mag mijn kind met diabetes naar de reguliere kinderopvang?
Mag een pedagogisch medewerker insuline toedienen aan mijn kind op de opvang?