Een onopgeloste klacht is een geschil. De klachtenprocedure bij het Klachtenloket Kinderopvang is een informele procedure en gericht op het bemiddelen/ informatie verschaffen om de klacht samen op te lossen.
Een onopgeloste klacht is een geschil. De klachtenprocedure bij het Klachtenloket Kinderopvang is een informele procedure en gericht op het bemiddelen/ informatie verschaffen om de klacht samen op te lossen.
Welke EHBO-certificaten zijn erkend voor de kinderopvang?
Wat kan ik op de website zetten over de externe klachtenregeling?
Welke andere oplossingen zijn er mogelijk wanneer de pedagogische medewerkers bezwaar hebben om insuline toe te dienen?
Zijn er uitzonderingen met betrekking tot kinderen met diabetes voor wat betreft het toelaten op een reguliere opvang?
Mag een opvang een contract weigeren/opzeggen wanneer mijn kind diabetes blijkt te hebben?
Wat kan ik doen als ik er met de opvang niet uit kom?
Mijn kind heeft diabetes, wat nu?
Is een kinderopvang verplicht een jaaropgave te verstrekken?