Landelijk klachtenloket voor Kinderopvang​

Informatie, advies en bemiddeling voor ouders en organisaties

Nieuwsoverzicht

Mijn kind wordt gebeten op de kinderopvang, wat kan ik doen?
Het kan gebeuren dat uw kind op de opvang is gebeten. Jonge kinderen bijten wel eens in een bepaalde fase ...
Verder Lezen
Facturen aansluiting Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen verstuurd
Vanaf deze week worden de facturen verstuurd voor de jaarlijkse bijdrage voor aansluiting bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Als ...
Verder Lezen
Klachten voorkomen? Zorg voor goede communicatie!
Het Klachtenloket Kinderopvang hoort de laatste tijd veel klachten, die ontstaan zijn door gebrekkige communicatie. Een voorbeeld hiervan is wanneer ...
Verder Lezen
Welke regels gelden er omtrent het vaccineren van kinderen?
Afgelopen weken was het wel of niet vaccineren van kinderen weer in het nieuws. Het ging over de risico’s die ...
Verder Lezen
Week tegen Kindermishandeling – de meldcode voor de kinderopvang
Van 14 tot en met 20 november is het de Week tegen Kindermishandeling met extra aandacht voor de kinderopvang. Kinderopvangorganisaties ...
Verder Lezen
Poster en flyers Klachtenloket Kinderopvang
Onlangs heeft het Klachtenloket Kinderopvang een poster en flyers verstuurd naar alle kinderopvang- en peuterspeelzaallocaties en gastouderbureaus die geregistreerd zijn ...
Verder Lezen
Mag de ondernemer de ouder vragen het kind apart aan te melden voor opvang in vakantie?
In dit geschil moeten de ouders bij de kinderopvangorganisatie apart aangeven of hun kind wel of niet gebruik zal maken ...
Verder Lezen
Reageer op besluit experiment meertalige dagopvang en peuterspeelzaalwerk
De overheid heeft een ontwerpbesluit online gezet waarop het publiek kan reageren. Het betreft het Tijdelijk besluit experiment meertalige dagopvang ...
Verder Lezen
Veilig spelen op goedgekeurde toestellen
Spelen is voor kinderen een manier om hun capaciteiten in te schatten. ‘Wat kan ik wel, en wat nog niet’ ...
Verder Lezen
Geschillencommissie doet eerste uitspraken over klachten van oudercommissies
De Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen heeft de eerste uitspraken over geschillen tussen oudercommissies en kinderopvangorganisaties gedaan. Ondernemer moet advies oudercommissie ...
Verder Lezen

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 0900-1877
(gratis, maandag t/m vrijdag van 10:00-16:00 uur)
Of stuur ons een BERICHT (24/7)

Vragen?!   

Bel ons gratis : 0900-1877
(ma-vrij van 10:00-13:30 uur)
Of stuur een BERICHT (24/7)

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105310 (maandag t/m vrijdag van 09.00-17.00 uur)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

“Dank je wel voor je luisterende oor en de ondernomen actie van vandaag. Wij hebben nog niet eerder gebruik hoeven te maken van het klachtenloket maar wij zijn blij dat er een organisatie zoals die van jullie bestaat.”