Landelijk klachtenloket voor Kinderopvang​

Informatie, advies en bemiddeling voor ouders en organisaties

Nieuwsoverzicht

Klachtenloket 6 maanden actief
Het Klachtenloket Kinderopvang is nu een half jaar actief. Ouders kunnen sindsdien voor informatie en advies over klachten terecht bij ...
Verder Lezen
Wisselende pedagogisch medewerkers op de groep, mag dat?
Nu de vakantieperiode is aangebroken wordt het Klachtenloket regelmatig benaderd met een klacht over vele invallers op het kinderdagverblijf. Juist ...
Verder Lezen
Is de BSO verplicht kinderen van school op te halen?
Nee, er ligt geen wettelijke verplichting, maar het is wel gebruikelijk dat de BSO (buitenschoolse opvang) kinderen van school ophaalt ...
Verder Lezen
Extra dagen kosten geld
Eén van de eerste geschillen die de nieuwe Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen heeft behandeld, gaat over extra dagen die een ...
Verder Lezen
Kind op ontdekkingstocht aan aandacht ontsnapt
Met de zomer in aantocht spelen kinderen meer buiten. Kinderen gaan graag op verkenning uit op het speelterrein. Soms ook ...
Verder Lezen
(geen titel)
Ouders en oudercommissies die niet tevreden zijn over de geleverde dienstverlening van de opvangorganisatie kunnen terecht bij het Klachtenloket Kinderopvang ...
Verder Lezen
Het kinderdagverblijf van uw kind is per direct gesloten. Wat kunt u dan doen?
De GGD constateerde bij herhaalde bezoeken tekortkomingen bij het kinderdagverblijf. Het kinderdagverblijf moest actie ondernemen om de tekortkomingen op te ...
Verder Lezen
De kassiersfunctie van het gastouderbureau, wat houdt dat in?
Regelmatig wordt het klachtenloket benaderd met vragen en klachten over de kassiersfunctie van het gastouderbureau. Wat is de taak van ...
Verder Lezen
Modder op de BSO
Een ouder belde het klachtenloket over kinderen op de BSO die gedurende de opvang veel voetballen op het veldje naast ...
Verder Lezen
Klachtenloket…twee maanden verder…Wat valt op?
Wat ons opvalt is dat er veel vragen zijn over het per direct kunnen opzeggen zonder opzegtermijn, of dat de ...
Verder Lezen

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 0900-1877
(gratis, maandag t/m vrijdag van 10:00-16:00 uur)
Of stuur ons een BERICHT (24/7)

Vragen?!   

Bel ons gratis : 0900-1877
(ma-vrij van 10:00-13:30 uur)
Of stuur een BERICHT (24/7)

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105310 (maandag t/m vrijdag van 09.00-17.00 uur)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

“Dank je wel voor je luisterende oor en de ondernomen actie van vandaag. Wij hebben nog niet eerder gebruik hoeven te maken van het klachtenloket maar wij zijn blij dat er een organisatie zoals die van jullie bestaat.”

Donderdag 23 september telefonisch niet bereikbaar

Op donderdag 23 september maart 2021 telefonisch niet bereikbaar. Op vrijdag openen onze telefoonlijnen weer om 10:00.
Uiteraard kunt u altijd gebruik maken van het contactformulier. Zo kunnen we al uw vragen toch beantwoorden.